sobota, 19 października 2013

HALO 3 zagrałem

Wiem, że gra jest stara jak świat, jednak nigdy w nią nie grałem. W końcu dali za darmo, to czemu nie :) mogę zagrać. Podobno kosmici wyglądają jak z kreskówek, jest zbyt kolorowa, kiczowata.

Niestety... to trochę prawda. Ale kiedy wpadamy w wir walki, nie widać tego.

Niestety... gra się zestarzała, grafika tylko na pierwszy rzut oka jest ładna. Teraz cała gra wygląda jak nisko budżetowy shooter. Ale gra się przyjemnie, naparzanie z obcymi jest satysfakcjonujące i wciąga. Jednym słowem kiedy walczymy jest fajnie, kiedy akcja zwalnia mamy czas na przyglądanie się, spostrzegamy że oprawa graficzna jest mocno średnia.

Świat, bronie, wrogowie pokazują że twórcy postawili na rozmach. Jednak ząb czasu nadgryzł to wszystko jednak :) Spróbuję skończyć Halo 3, ale nie wiem czy wytrwam.

Dostałem, zobaczyłem, zagrałem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz